Zwroty i reklamacje

ZWROTY

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

ADRES DO ZWROTU:

MARKAL Marlena Kalisz

Ciołkowskiego 169

15-516 Białystok

 

Kupujący ma prawo do zwrotu towaru bez podania przyczyny. Na poinformowanie sprzedawcy o rezygnacji z towaru mają Państwo 14 dni kalendarzowych licząc od dnia od otrzymania towaru. Oświadczenie należy wysłać e-mailem na adres sklep@gettoys.pl lub przesyłką rejestrowaną na adres: MARKAL Marlena Kalisz, Ciołkowskiego 169, 15-516 Białystok. Od daty odstąpienia od umowy mają Państwo 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru na ww. adres. Jeśli przesyłka trafi pod inny adres, nie zostanie przez nas odebrana. Nie odbieramy przesyłek pobraniowych. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy, ale może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Jako kupujący pokrywają Państwo koszt odesłania przedmiotu. Jeżeli wybrali Państwo sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany w naszym sklepie, to nie jesteśmy zobowiązani do zwrotu poniesionych przez Państwa dodatkowych kosztów. Sprzedający zwraca środki przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty (o ile to możliwe) jakiego użył kupujący. Jeżeli kupujący zwraca część zakupionych przedmiotów, a część przedmiotów pozostaje w jego posiadaniu, sprzedający nie zwraca kosztów wysyłki. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystanie z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Po zwrocie towaru umowa jest uważana za niezawartą.

BRAK ODSTĄPIENIA OD UMOWY: Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów:

  1. o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
  2. w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
  3. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
  4. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
  5. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  6. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
  7. w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;
  8. w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;
  9. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  10. o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
  11. zawartej w drodze aukcji publicznej;
  12. o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;
  13. o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

MOŻLIWOŚĆ SKORZYSTANIA Z POZASĄDOWYCH SPOSOBÓW ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ ORAZ DOSTĘP DO TYCH PROCEDUR: 1. Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Łodzi ( Polubowny Sąd Konsumencki Łódź, ul. Gdańska 13 , 90-730 Łódź ) 2. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce Rozstrzyganie sporów konsumenckich.

 

REKLAMACJE

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 2 lata

rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

 

ADRES DO REKLAMACJI:

MARKAL MARLENA KALISZ

CIOLKOWSKIEGO 169

15-516 Białystok

 

Jeżeli otrzymany przedmiot posiada wadę, która nie została opisana lub pokazana na zdjęciach, kupujący ma prawo do złożenia reklamacji. Kupujący ma prawo żądać obniżenia ceny, odstąpienia od umowy, usunięcia wady, zwrotu całkowitych kosztów zakupu lub wymiany przedmiotu. Aby złożyć reklamację należy wysłać towar wraz z pisemną reklamacją na adres: MARKAL Marlena Kalisz, Ciołkowskiego 169, 15-516 Białystok. Nie odbieramy przesyłek pobraniowych. Reklamacje są rozpatrywane w ciągu 14 dni kalendarzowych licząc od dnia otrzymania reklamowanego towaru. Zwrot pieniędzy jest dokonywany na wskazany przez klienta rachunek bankowy. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji zwracamy kupującemu całkowity koszt zakupu, na który składają się: koszt przedmiotu, koszt wysyłki, koszt przesyłki zwrotnej. Koszt wysyłki w stronę klienta jest zwracany tylko w przypadku reklamacji wszystkich zakupionych przedmiotów. Jeżeli część zakupionych przedmiotów pozostaje w posiadaniu kupującego, sprzedający nie zwraca kosztów wysyłki w stronę klienta. Nie udzielamy gwarancji na zakupione przedmioty.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl